صفحه اصلی » اخبار » همایش پژواک
همایش پژواک
همایش پژواک زمان انتشار: دوشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۰ ۰:۵۷

 

 

به نام خدا

 

 

در تاریخ 20/03/1390 گروه مهندسی نرم افزار پژواک مفتخر بود، همایشی با موضوع "معرفی دو محصول نرم افزاری جدید با عناوین زعفران و پرنس" برگزار نماید.

این سمینار در حضور مدیرعامل، کارمندان واحد توسعه نرم افزار گروه مهندسی نرم افزار پژواک، نمایندگان فروش و کارمندان بخش های مختلف گروه مهندسی نرم افزار پژواک برگزار گردید. مراسم در ساعت 10 صبح با خوش آمد گویی به شرکت کنندگان محترم آغاز گردید و پس از آن کارشناس فروش نرم افزار، مقدمه ای در رابطه با حسابداری و اصول کلی و سیاست های تولید نرم افزار در گروه مهندسی نرم افزار پژواک ایراد فرمودند. پس از آن مجری مراسم مدیر پروژه زعفران جناب آقای مهندس سعید گودرزیان را برای ارائه سخنرانی معرفی کرد. ایشان در مدت زمان 20 دقیقه توضیحات جامع و کاملی را در خصوص این محصول ارائه کردند و کلیاتی از قابلیت ها و امکانات نرم افزار تشریح نمودند.

پس از اتمام توضیحات در مورد نرم افزار زعفران توسط آقای سعید گودرزیان، برگه های شرکت در قرعه کشی به شرکت کنندگان تحویل گردید.

سپس کارشناس فروش نرم افزار، ارائه نرم افزار پرنس را آغاز کردند و توضیحاتی را در مورد سیستم حسابداری جدید گروه مهندسی نرم افزار پژواک ایراد و از امکانات جدیدی که به این نرم افزار افزوده شده است، رو نمایی کردند. پس از اتمام توضیحات و ارائه قابلیت های کلی نرم افزارهای پرنس و زعفران، مراسم قرعه کشی با حضور مدیر عامل گروه مهندسی نرم افزار پژواک جناب آقای مهندس موسی زاده برگزار گردید و به 3 تن از شرکت کنندگان هدایایی به رسم یادبود تقدیم گردید.

  پس از آن به کلیه شرکت کنندگان در همایش و نمایندگان فروش گروه مهندسی نرم افزار پژواک که از شهرهای دور و نزدیک در مراسم شرکت کرده بودند هدایا و لوح های تقدیر به رسم یادبود تقدیم شد.

پس از آن آقای مهندس موسی زاده سخنرانی خود را آغاز کردند، ایشان ضمن تشکر از تمامی شرکت ها و دوستان همکار که سالیان سال با گروه مهندسی نرم افزار پژواک همکاری داشته اند، خط مشی گروه مهندسی نرم افزار پژواک را در خصوص فروش نرم افزار های جدید اعلام کردند و پس از آن پاسخگوی سوالات شرکت کنندگان بودند.

 مراسم پذیرایی و صرف نهار در ساعت 13 برگزار گردید و پس از آن ضمن تشکر از شرکت کنندگان مراسم پایانی و خداحافظی انجام گردید.

 

 

 

 

 


برچسب ها